Biodata Profil Wana Idola Kecil 5

Nama penuh: Nur Syazwana Edlyn Bt Ahmad Shahru
Nama panggilan: Wana
Umur: 12 tahun
Asal: Kota Bharu, Kelantan

Harapan:
Saya ingin menjadi juara Idola Kecil 5 kerana itulah cita-cita saya.

Idola:
Liyana Jasmay, Dato’ Siti Nurhaliza, Selena Gomez.

Pencapaian:
Saya pernah menyertai pertandingan nasyid, bola jaring dan lompat tinggi.

Gambar Wana Idola Kecil 5
Profil Wana Idola Kecil 5

44 ulasan:

  1. Tebaiklah wana

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eyoe 'n' Wana 4 Ever23 Disember 2012 11:28 PTG

      X msuk final pom x poe larhh, camne pom awk larh yg trbaek bg sy.. Hrap dpt no fon awk..hehee..gomo klate gomo! !!

      Padam
  2. wana saya suka sangat ngan awak ........suara sedap dan lawa....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wana tu aq punye..

      Padam
    2. Aq pnya la..

      Padam
  3. Hai,Wana.Semalam awak buat persembahan yang cukup bagus.Saye suke gaye,suare dan STYLE awak.Buat yang terbaik lepas ni ok...ALL THE BEST TO YOU...

    BalasPadam
  4. terbaiklah wana!!!
    best gilerr
    dahlah lawa, suara sedap pulop tu

    BalasPadam
  5. terbaekk lah wana!buat yg lebih baik okey!muka dah lawa dah!oll the best okey.saya harap dapat jadi kwan rapat ngan awak!

    BalasPadam
  6. saya nak tgok awk masok final!awak lah idola saya!saya harap awak bleh terima prrmintaan rakan saya okey!GOOD LUCK AND THE BEST!

    BalasPadam
  7. wana dan izwan romintik

    BalasPadam
  8. trbaek!!!!buat yg trbaek wna....sye ska suare awk n awak lawa....

    BalasPadam
  9. bru 12 thon...dh rmai fanatic...trbaekkkk!!!!!

    BalasPadam
  10. wana sayalah peminat awk dalam idola kecil 5 terbaiklahhhh!!!!!!

    BalasPadam
  11. wana mse wat konsert ade skit tkut kn...tpi mmang trbaek..!!!!

    BalasPadam
  12. Wana,awak tinggi,cantik dan terlalu merdu suara awak.Boleh jadi model nanti besar...Saya harap semoga awak berjaya dalam I.K.GoOd LuCk FoR yOu...

    BalasPadam
  13. Buat yang terbaik pada malam konsert hingga ke final.

    BalasPadam
  14. Hello wana sihat ko dok. sayo ni ore kelante jugo duk kota baru

    BalasPadam
  15. wana awak pakai seksi malam tu cantik sangat VIBRATO KARATE......................................HEHEHEHE

    BalasPadam
  16. wana cantik , !!! like y0u !!
    mmuuaahhh !!! <3

    drp - AZamiey

    BalasPadam
  17. wana all the best wana awak sesuailah dengan zulfeka

    BalasPadam
  18. wana mu wat gapo sano doh leh pakei baju seksi seksi dok baik mu pakei baju gitu kalo hari sobtu ni kawe nk tegok mu pakei pakaian seksi ke dok kalo mu pakei aku akan buang gambar mu kat biodate mu faham bodoh allah marah manusia pakai seksi mu ni dok takut mati ko hah

    BalasPadam
  19. betul yg saya baca di atas tu awsak suka pakai pakaian seksi saya baca biodata awak pernah masuk pertandingan nasyid .kalau awak pernah masuk nasyid kenapa awak pakai seksi kalau awak pakai seksi maksudnya awak tk takut allah ye gadik orang kelantan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eyoe 'n' Wana 4Ever24 Disember 2012 12:49 PG

      Woi! !! Kcep mlek r ng gve aq.,,mg ng ore ats supo ahh pranga..demo oyp g2 ingt wana x skit aty orr..nox kcep ng ore guno bhaso lmbut ckit r..wk skit aty ore tuhe mroh jgk, klu mg blaja agamo aq rsoe mg thue...

      Padam
  20. boleh tahan juga suara wwana ni...tapi suka fara n adlyn lagi la..wana

    BalasPadam
  21. wana awk nie cantik gak kan apeapepun gud luck tau..

    BalasPadam
  22. awk cantik tapi suare awk kena merdu mcm siti nurhaliza sikit

    BalasPadam
  23. Wana,kau jangan sedih sangat...diorang ni cemburu sebab muka kau putih,cantik,suara merdu.Aku peminat setia kau.Buat yang terbaik sebab aku pon tengok malam ni...

    BalasPadam
  24. wana saye nk ckp skit awak ade ape ape ke ngan ben maca nyanye tu mcm ade x kne je.....

    BalasPadam
  25. Assalam wana..awk walaupun nyanyi ngan baik tapipersembahan awk kurang...awk mcm malu nak menari..klah..tu jerrr komen sye...

    BalasPadam
  26. biarkn larrrrrrrr die tu.......janji die solat lime waktu...korang yg komen die tu ade solat lime waktu ke....cermin lah diri tu ckit..ataupon korang yg jealous........jgn ckp orng klantan gedik tau...x baik...lagi allah mrah orang yg suke mengejek orang klantan mcm tu....phm......jgn buat orng klantan skit hati dkat orng malaysia.................................

    BalasPadam
  27. wana , demo ore kelate ? HAHA , terbaik lah , best demo nyanyi . kawe sokong .

    BalasPadam
  28. hai wana .. abg sy suka awkk..chaiyook selalu

    BalasPadam
  29. Wana, awk ny cute larr.. Bleyh x jdi bf sy? ?

    BalasPadam
  30. Wana., awk ny cute larr.. bleyh x jdi gf sy? ??

    BalasPadam
  31. Wana wat elok2 tau Vibrato kelate all the best Good Luck for you Wana

    BalasPadam
  32. X best larr final ny xdop wana...

    BalasPadam
  33. wana walaupun awak dah keluar tk pe mungkin tk de rezeki pada awak. banyak lagi rezeki kt awak. rezeki allah kt mana2 pun blh cri kn.

    BalasPadam
  34. Lau final ny ade wana mesti ag best.., xpe laa dah x de rzeki nk buatt cmne, Mgkin rzeki wana ade kat laen or dlm bidang laen ke..cmne pom sy ttap skong wana..

    BalasPadam
  35. wana suara awk sngat sedap lhaa.....

    BalasPadam
  36. x comey pom ak tngok

    BalasPadam
  37. all the best for you wana

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top