Biodata Zarina Anjoulie Lavocah

Profil Biodata Zarina Anjoulie Lavocah

NAMA PENUH: Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul
KETURUNAN: Melayu, Iran dan Scottish
TARIKH LAHIR: 9 September 1987
ASAL: Kuala Lumpur
KERJAYA: Pelakon dan model
AKADEMIK: Diploma Broadcasting & A Levels Law and Business
STATUS: Bujang
KELUARGA: Anak kelima dari lapan beradik


Post Comment

12 ulasan:

nurhamizatulzullraooh berkata...

kacukan rupanya..cantik orangnya tapi sikap tu yang kurang cantik dengan pakaian yang menghairahkan

Tanpa Nama berkata...

saya rasa dia ada masalah..saya tak percaya ibu bapa nya tidak mendidik dia mengenai islam atau moral life yang sepatutnya. jika dia betul tak nak ikut islam sekurang-kurangnya dia mesti tahu hormatkan masyarakat disekelilingnya. saya kesian pada dia,semoga dia di beri petunjuk..saya rasa dia mungkin bukan islam la. ibu bapa dan saudaranya mesti islamkn dia semula, beri tunjuk ajar..kesian dia.

Tanpa Nama berkata...

masing2 ada cara untuk mencari rezeki, kenapa kita nak soalkan? Tak ada masalah. Tak suka diam2 sudah. Yang suka sokonglah tu je. Jangan nak hentam2 org je. Tengok diri sendiri bukannya sempurna sangat.

Tanpa Nama berkata...

ketiak hitam la pulokkkk.....

Tanpa Nama berkata...

tau mengutuk ja orang malaysia ni..haha..kutuk orang, tapi diri sendiri x sedar cmana..lagi layak dikutuk rasanya..memasing hidop la beb

Tanpa Nama berkata...

BE YOURSELF..... WHATEVER YOU WANT DO.. THIS YOUR LIFE!!

Tanpa Nama berkata...

mmg la hidup masing2 tp kna fikir jugak hidup x lama... balik2 nnti kmbali kpd maha pencipta... ada bekalan ke nk mnghadapNYA ? org yg kurang ilmu saja akn ckp ''masing2 ada cara untuk mencari rezeki, kenapa kita nak soalkan? Tak ada masalah. Tak suka diam2 sudah. Yang suka sokonglah tu je. Jangan nak hentam2 org je. Tengok diri sendiri bukannya sempurna sangat.''

p/s : sebagai umat islam kita haruslah saling mengingati... insyaALLAH..

Tanpa Nama berkata...

kite x perlu nk jadi ustaz sbb nak tegur orang... Kalau nak tunggu sempurna, ustaz dan ulama' pn x sempurna. Nak cakap ''dosa masing2 ,kubur asing2'' kpale hotak ko la.. Kalau kubur masing2, gali sendiri la. Mandi sndiri, balut kapan sndiri, kambus sndiri la... Kalau bala datang, bkan die sorang je kene. Satu kawasan kena skali. Allah blum nak tunjuk je lg tu...

Tanpa Nama berkata...

setakat celup belum original dah macam nak rak .

Tanpa Nama berkata...

dia ni x mndapat didikan agama yg cukup...slalu cari gduh sana sini.. kalo nak popular cri la jlan yang lbh afdal..bukan dgan mengaibkan org lain...imej sbagai org timur yg beradab ptt djga..

Tanpa Nama berkata...

jangan laaa asyik mau mngata dgn dia.. dia pun manusia biasa.. smua org prnh buat dosa.. pasti ada klemahan kan??? tugas kita (org llaki) bimbing laa dia... nie tdk.. yg 'prasan alim' asyik mngutuk, itu bkn mau merubah dia, mkin mrosakkan dia adalah krn kata2 itu doa.. dan sya tgk mkin rmai llaki yg ambek ksempatan dkt dia... ksian jga aq tgk dia kna fitnah bkn stakat manusia, tpi fitnah dunia skali dia kna... ish2.. dunia zmn skrg.. ~_~

Amy Amira berkata...

wah2 anon ni sedap2 dia je kutuk zarina tu bkn islam!! awak belajar dari mahzab mana ni..mungkin dia kurang didikan agama..tp tlg jgn panggil dia bkn islam!

Sila komen Biodata Zarina Anjoulie Lavocah

Home


Kurus dengan cepat, sila klik sini.


Belajar gitar, sila klik sini.

 
Biodata Zarina Anjoulie Lavocah

Home | Disclaimer | Contact