Biodata Intan Ladyana

Biodata Intan Ladyana
Biodata Intan Ladyana

NAMA PENUH: Intan Nurladyana Mohamad Yahaya

TARIKH LAHIR: 2 Jun 1982

UMUR: 27 tahun

ASAL: Kuala Lumpur


KELUARGA: Anak kedua daripada tiga beradik

KERJAYA: Model iklan, pengacara dan pelakon

PROGRAM TV: Hello Minda dan Advanture Race 2006

IKLAN TV: Oil of Olay, Dentyne, Kinder Bueno, Hotlink, Celcom, Acuvue, Mcdonald's, Toyota, Sunsilk, Nivea Skincare, Follow Me, Jacobents, Toyota Hilux, Dentyne dan Deify Skincare

FILEM: Tipah Tertipu The Movie, I'm Not Single, Remp-It V3, Jangan Pandang Belakang & Adnan Sempit

DRAMA: Puteri, Jelatang, Dari KL Ke Queenstown, Sutera Maya, Suria Kasandra & Bionik

Post Comment

17 ulasan:

Anonymous berkata...

awak seksi la.mak awak tak marah ke awak pakai seksi ni.apa e-mail dan no. tel awk.

Anonymous berkata...

very2 sexy.......sye peminat awk.........

Anonymous berkata...

awk memang sex mmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuhhhhhh

Anonymous berkata...

awk x malu ker amik gmba cm nie...klu sy jd awk,mmang xnak amik gmba cmtu..awk nie x tkot dosa ker..nnti kat padang mahsyar bru awk sdar kot dgn ape yg awk dah wt..insaf la ckit..pkr2 lh ye..

Anonymous berkata...

akak pkai lah tudung

Anonymous berkata...

awak ni tak malu ke amik gmbr cam ni kalau nk amik gambar camni saya rasa tk yah jd org islam...tak malu ke??? kenapa tutup guna tangan napa tak bukatrus bg satu malaysia tgk bkn stakat satu malysia tp satu dunia

Anonymous berkata...

akak..sy peminat akak,sy suka tgk akak berlakon
best tau..akak cantik..tapi kalau akak pakai tudung lagi2 cantik..harap2 akak pkai tdung yer n tutup aurat..

Anonymous berkata...

AKAK CMEL LH...........SEXSI PIAP 2.......... NK N.TEL LEH X??????????????

laDolce eaQa berkata...

sy ske cre kak blak0n...
sy emg really mnt akak...
sure,but if akak ubh cra pmakaian akak..
cy lh skong ak..
0ke,g00d luck 4 yox lk0nan..
and 4 your live 2...

Anonymous berkata...

seksi la.x nak pakai tudung ke...kalau pakai tuduna mesti cantik....kamal mesti suke....

Anonymous berkata...

kalau x nak pakai tudung jgn pakai pakaian mcm tu........

Anonymous berkata...

pakailah tudung........

Anonymous berkata...

hai..intan.

Anonymous berkata...

bagus lawa lah awak intan tapi baik bka sja trus baru seksi

Anonymous berkata...

awk,na bijik kelintit ley ? :P

Anonymous berkata...

SEMUA X MENARIK LANGSUNG!!!!

Nor Nazerah berkata...

i love Intan Ladyana!!!!!
Minat sangat dgn Intan..
><

Sila komen Biodata Intan Ladyana

Home


Kurus dengan cepat, sila klik sini.


Belajar gitar, sila klik sini.

 
Biodata Intan Ladyana

Home | Disclaimer | Contact