Biodata Intan Ladyana
Biodata Intan Ladyana

NAMA PENUH: Intan Nurladyana Mohamad Yahaya

TARIKH LAHIR: 2 Jun 1982

UMUR: 27 tahun

ASAL: Kuala Lumpur


KELUARGA: Anak kedua daripada tiga beradik

KERJAYA: Model iklan, pengacara dan pelakon

PROGRAM TV: Hello Minda dan Advanture Race 2006

IKLAN TV: Oil of Olay, Dentyne, Kinder Bueno, Hotlink, Celcom, Acuvue, Mcdonald's, Toyota, Sunsilk, Nivea Skincare, Follow Me, Jacobents, Toyota Hilux, Dentyne dan Deify Skincare

FILEM: Tipah Tertipu The Movie, I'm Not Single, Remp-It V3, Jangan Pandang Belakang & Adnan Sempit

DRAMA: Puteri, Jelatang, Dari KL Ke Queenstown, Sutera Maya, Suria Kasandra & Bionik

17 ulasan:

  1. awak seksi la.mak awak tak marah ke awak pakai seksi ni.apa e-mail dan no. tel awk.

    BalasPadam
  2. very2 sexy.......sye peminat awk.........

    BalasPadam
  3. awk memang sex mmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuhhhhhh

    BalasPadam
  4. awk x malu ker amik gmba cm nie...klu sy jd awk,mmang xnak amik gmba cmtu..awk nie x tkot dosa ker..nnti kat padang mahsyar bru awk sdar kot dgn ape yg awk dah wt..insaf la ckit..pkr2 lh ye..

    BalasPadam
  5. akak pkai lah tudung

    BalasPadam
  6. awak ni tak malu ke amik gmbr cam ni kalau nk amik gambar camni saya rasa tk yah jd org islam...tak malu ke??? kenapa tutup guna tangan napa tak bukatrus bg satu malaysia tgk bkn stakat satu malysia tp satu dunia

    BalasPadam
  7. akak..sy peminat akak,sy suka tgk akak berlakon
    best tau..akak cantik..tapi kalau akak pakai tudung lagi2 cantik..harap2 akak pkai tdung yer n tutup aurat..

    BalasPadam
  8. AKAK CMEL LH...........SEXSI PIAP 2.......... NK N.TEL LEH X??????????????

    BalasPadam
  9. sy ske cre kak blak0n...
    sy emg really mnt akak...
    sure,but if akak ubh cra pmakaian akak..
    cy lh skong ak..
    0ke,g00d luck 4 yox lk0nan..
    and 4 your live 2...

    BalasPadam
  10. seksi la.x nak pakai tudung ke...kalau pakai tuduna mesti cantik....kamal mesti suke....

    BalasPadam
  11. kalau x nak pakai tudung jgn pakai pakaian mcm tu........

    BalasPadam
  12. pakailah tudung........

    BalasPadam
  13. hai..intan.

    BalasPadam
  14. bagus lawa lah awak intan tapi baik bka sja trus baru seksi

    BalasPadam
  15. awk,na bijik kelintit ley ? :P

    BalasPadam
  16. SEMUA X MENARIK LANGSUNG!!!!

    BalasPadam
  17. i love Intan Ladyana!!!!!
    Minat sangat dgn Intan..
    ><

    BalasPadam

Belajar Gitar


Keterangan lanjut, sila klik sini.

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top